Przejdź do głównej treści

Polityka Prywatności

Ostatnia aktualizacja: 11 listopada 2025

1. Wprowadzenie

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo i poufność Twoich danych osobowych. Dbamy o Twoją prywatność zarówno wtedy, gdy odwiedzasz nasz serwis internetowy, rejestrujesz w nim konto i korzystasz z naszych usług, jak również gdy kontaktujesz się z nami mailowo. Działamy zgodnie z literą prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym „RODO”).

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem z platformy Ineru.pl - narzędzia do zarządzania social media.

Administratorem danych osobowych jest:
Krzysztof Drzymalski, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą IT Solutions Krzysztof Drzymalski, ul. Przyjaźni Polsko-Węgierskiej 6/140, 30-418 Kraków.
NIP: 6793237383, REGON: 521781758

W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail: kontakt.ineru@gmail.com

2. Jak pozyskujemy Twoje dane osobowe?

Korzystając z Serwisu Ineru.pl możesz być poproszony o przekazanie swoich danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale w pewnych sytuacjach może okazać się niezbędne. Przykładowo, bez podania adresu e-mail nie zarejestrujemy Twojego konta, ani nie udzielimy Ci mailowo odpowiedzi na pytanie zadane za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Niektóre dane zbierane są automatycznie za pomocą plików cookies podczas Twojej wizyty w Serwisie (np. adres IP, typ przeglądarki, rodzaj systemu operacyjnego itp.). Służą one administrowaniu stroną www, zapewnieniu obsługi hostingowej oraz tworzeniu odpowiednich treści marketingowych. Możesz jednak dowolnie blokować i ograniczać instalowanie plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki.

Gromadzimy następujące kategorie danych osobowych:

  • Dane identyfikacyjne: imię, nazwisko, adres e-mail
  • Dane firmowe: nazwa firmy, NIP, adres siedziby (w przypadku kont biznesowych)
  • Dane konta social media: tokeny dostępu, identyfikatory kont społecznościowych
  • Dane techniczne: adres IP, informacje o przeglądarce, pliki cookies
  • Dane dotyczące użytkowania: statystyki publikowanych treści, dane analityczne

3. W jakim celu, na jakiej podstawie prawnej i jak długo przetwarzamy Twoje dane?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:

  • Zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług (zarejestrowanie i prowadzenie konta usługobiorcy, składanie zamówień na usługi bezpłatne i odpłatne, realizacja umowy):
    • podstawą prawną jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
    • dane przetwarzane będą do czasu zakończenia świadczenia usługi (usunięcie konta, rozwiązanie umowy)
  • Wypełnienia obowiązków podatkowych (wystawianie faktur, przechowywanie dokumentacji księgowej):
    • podstawą prawną jest ciążący na nas obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
    • dane przetwarzane będą do czasu upływu terminów przedawnienia zobowiązań podatkowych
  • Ustalenia, dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń:
    • podstawą prawną jest nasz uzasadniony prawnie interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    • dane przetwarzane będą do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń
  • Zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu oraz analizy aktywności użytkowników:
    • podstawą prawną jest nasz uzasadniony prawnie interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    • dane przetwarzane będą do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania
  • Komunikacji z użytkownikami (odpowiedzi na pytania mailowe, formularz kontaktowy):
    • podstawą prawną jest nasz uzasadniony prawnie interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
    • dane przetwarzane będą do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń
  • Marketingowym (promocja naszych usług):
    • podstawą prawną jest nasz uzasadniony prawnie interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) lub dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
    • dane przetwarzane będą do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub cofnięcia zgody

Pamiętaj!
Dane osobowe przetwarzamy tak długo, jak jest to konieczne, aby osiągnąć wskazane powyżej cele, chyba że złożysz ważny i prawidłowy wniosek o usunięcie Twoich danych osobowych. Ponadto, okres przetwarzania może być uzależniony od treści obowiązujących nas przepisów prawa.

4. Kto może być odbiorcą Twoich danych osobowych?

W niektórych sytuacjach, jeśli okaże się to niezbędne do realizacji celów przetwarzania danych, korzystamy ze wsparcia i pomocy podmiotów zewnętrznych. Każdorazowo jednak, przed przekazaniem danych osobowych, wymagamy od ich odbiorców zagwarantowania odpowiedniej ich ochrony i poufności.

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:

  • Platformy social media: Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter/X - w zakresie niezbędnym do publikacji treści
  • Dostawcy usług IT: hosting, analityka, monitoring
  • Podmioty obsługujące płatności: operatorzy płatności online
  • Biura księgowe: w zakresie wystawiania faktur
  • Dostawcy narzędzi analitycznych: służących do analizy aktywności w Serwisie oraz marketingu bezpośredniego
  • Uprawnione organy państwowe na mocy obowiązujących przepisów prawa

Nie sprzedajemy ani nie udostępniamy danych osobowych podmiotom trzecim w celach marketingowych.

5. Czy przekazujemy dane osobowe do państw trzecich?

Co do zasady nie przekazujemy danych osobowych do państw spoza Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Jeżeli jednak w związku z realizacją usług zajdzie taka konieczność, ocenimy okoliczności i zadbamy o zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa danych, tak aby przetwarzanie odbywało się w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.

Prowadząc Serwis korzystamy z usług i technologii oferowanych przez takie podmioty jak: Facebook, Microsoft, Google, które mają swoje siedziby w Stanach Zjednoczonych i mogą częściowo przetwarzać dane osobowe z wykorzystaniem serwerów zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG).

Zapewniamy, że ww. podmioty stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską (art. 46 ust. 2 lit. c RODO).

6. Jakie prawa przysługują osobom, których dane przetwarzamy?

Osobom, których dane przetwarzamy przysługują następujące prawa:

  • Prawo dostępu do swoich danych osobowych
  • Prawo do sprostowania nieprawidłowych danych
  • Prawo do usunięcia danych (“prawo do bycia zapomnianym”)
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania
  • Prawo do przenoszenia danych
  • Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania
  • Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (UODO)

Wymienione powyżej uprawnienia nie mają jednak charakteru absolutnego i w niektórych sytuacjach, po dokonaniu analizy, możemy zgodnie z prawem odmówić ich spełnienia.

Informujemy również, że cofnięcie zgody na przetwarzanie danych nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych, które miało miejsce na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.

Jeżeli wystąpisz do nas z wnioskiem o wykonanie któregoś z powyższych uprawnień, ustosunkujemy się do niego niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu miesiąca od dnia otrzymania. Jeśli z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań nie będziemy mogli spełnić Twojego żądania w ciągu miesiąca, to spełnimy je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy. Uprzednio jednak poinformujemy Cię o zamierzonym przedłużeniu terminu.

W celu skorzystania z powyższych praw, skontaktuj się z nami pod adresem:kontakt.ineru@gmail.com

7. Jak chronimy Twoje dane?

W celu zapewnienia wysokiego i spójnego stopnia ochrony stosujemy adekwatne do przetwarzania zabezpieczenia środowiska informatycznego, jak również środki techniczno-organizacyjne, wśród których znajdują się między innymi:

  • Szyfrowanie protokołem TLS
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • Wyposażenie centrów danych w mechanizmy ochrony danych
  • Przeprowadzanie regularnych testów poziomu bezpieczeństwa
  • Monitoring bezpieczeństwa danych osobowych
  • Minimalizowanie ryzyka potencjalnych nadużyć oraz szybkie reagowanie w przypadku ich zaistnienia
  • Wdrażanie polityki ochrony danych
  • Zapewnienie ciągłej poufności, integralności, dostępności i odporności systemów przetwarzania i usług
  • Umożliwienie dostępu do danych osobowych wyłącznie osobom upoważnionym
  • Tworzenie i regularna zmiana haseł dostępu do systemów, w których przetwarzane są dane osobowe

8. Czy wykorzystujemy tzw. ciasteczka (cookies)?

W Serwisie wykorzystujemy tzw. cookies („ciasteczka”), czyli krótkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie lub innym urządzeniu użytkownika, które mogą być odczytywane przez nasz system, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzystamy: Facebooka, Google'a.

Dzięki cookies zbieramy anonimowe dane o wizytach użytkowników w Serwisie, które możemy wykorzystywać do usprawniania funkcjonalności Serwisu, identyfikacji błędów lub działań marketingowych.

Zazwyczaj przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają wykorzystywanie cookies w urządzeniu końcowym. Użytkownicy mogą jednak blokować i ograniczać instalowanie plików cookies według własnego uznania za pomocą ustawień swojej przeglądarki lub przy pomocy innych rozwiązań (darmowych). Podczas Twojej pierwszej wizyty w Serwisie wyświetlimy Ci informację na temat stosowania plików cookies. Jeśli nie zmienisz ustawień swojej przeglądarki wyrazisz zgodę na ich użycie.

Uwaga: Wyłączenie lub ograniczenie obsługi plików cookies może spowodować trudności w korzystaniu ze strony internetowej, np. może spowodować dłuższy okres ładowania się strony czy ograniczenia w korzystaniu z funkcjonalności.

9. Czy możemy zmieniać naszą Politykę Prywatności?

Tak. Ochrona danych osobowych jest procesem, który dostosowujemy do bieżących potrzeb i zmieniającej się technologii. Dlatego też, nasza Polityka Prywatności może być uzupełniana lub zmieniana, o czym poinformujemy Cię poprzez zamieszczenie informacji w Serwisie, a w przypadku istotnych zmian zarejestrowanym usługobiorcom wyślemy odrębne powiadomienia drogą elektroniczną.

10. Czy korzystanie z Serwisu wiąże się z wysyłaniem logów do serwera?

Korzystanie z Serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera i przechowywane na serwerze. Logi obejmują m.in. adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym.

Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji.

Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

11. Kontakt

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub niniejszej Polityki Prywatności, skontaktuj się z nami:

  • Administrator danych: Krzysztof Drzymalski, IT Solutions Krzysztof Drzymalski
  • Adres: ul. Przyjaźni Polsko-Węgierskiej 6/140, 30-418 Kraków
  • NIP: 6793237383
  • REGON: 521781758
  • E-mail: kontakt.ineru@gmail.com